Google Tag

Monday, April 15, 2013

"Внезапни улици" - нов роман, нов ...

Новият ми роман е вече в "Жанет-45". Името му е "Внезапни улици".
Очаква се да излезе скоро.

Редактор е Мария Донева.
Редактор на издателството: Екатерина Йосифова
Художник: Кирил Златков

Хората, които ми помогнаха в проучванията, задаваха гадни въпроси, търпяха всичките ми кризи и четяха различните варианти... Дори не знам как да им благодаря. Но... скоро...

Аз съм щастлива и се вълнувам. Вие очаквайте откъси, трейлър, корица и книгата. :)
Засега можете да прочетете един съвсем кратък откъс.
До скоро.

"Внезапни улици"
(откъс)

София, началото на февруари 2012

Райнхард носи в себе си един огромен град. Преброжда улиците му, съзерцава морето през зимата и храни чайките. Спуска се по „Графа” и след това свива по „Ла Рамбла”[1], за да се озове на площад „Игор Стравински[2]” и от там да чуе песента на мюезина, който извива глас от Синята джамия, и никъде не среща тази, която търси. Нощем включва уличните лампи, подарява бутилка вино на някой просяк и бърза да се прибере, без да поглежда към безистените – тъмни, усойни, миришещи – откъдето могат да изскочат побойници и крадци и да се нахвърлят върху му. Много се страхува, че ще го пребият и няма да може да се събуди, и този град ще остане завинаги непостроен.



[1] Улица”Ла Рамбла” – улица в централната част на Барселона
[2] Площад „Игор Стравински” – площад в центъра на Париж. На него е направен фонтан с 16 скулптури, вдъхновени от творбите на композитора Игор Стравински, които се движат и пръскат вода.

No comments: